Home Chapters Characters About The Book

Error

Dear Readers!  
   Sajnos egy rossz hírt kell, hogy közöljek veletek, ami számomra... khm, mondhatni rendkívül kellemen, hiszen egy eszméletlenül béna érvvel kell, hogy meghatározatlan ideig szüneteltessem a blogot! Ráadásul egy olyan okból, ami sajnos az én gondatlanságomnak és hanyagságomnak az oka... na meg persze a menthetetlenül béna internetcsomagomnak, ami ezt az egész komplikációt okozta.
  Először is had tanácsoljak nektek valamit: Soha az életbe ne vegyetek előfizetős netet!
  És akkor a történet...
   Még ennek a hónapnak az elején, anno, elkezdtem unni a telefonomon lévő dalokat, ami szerintem teljesen reális, hiszen már egy jó ideje mindig ugyanazokat az agyonunt számokat hallgattam! Következőképpen kíváncsi és türelmetlen ember lévén - és persze az újdonságok kedvéért, hiszen én mindig le vagyok maradva a mostani "menő" dolgokról - elkezdtem zenéket letölteni, ami a jelenlegi helyzethez mérve rendkívül végzetes hibának bizonyult, mert teljesen lemerítettem a netes egyenlegemet. Eddig szerencsére még engedélyezte, hogy hiper-szuper lassítva használhassam - ami számomra maga volt a megtestesült rémálom, mert minden oldal betöltésére negyed órát kellett várnom - azonban ezt még fanyalogva ugyan, de állításom szerint hősiesen tűrtem... leszámítva a kegyetlen elvonási tüneteket, melyek hébe-hóba előjöttek rajtam.
  Nem elég, hogy nem használhatok YouTube-ot, a történtek értelmében a kedvenc számaim klipjeit sem tudom megnézni, de a jelek szerint már egy-két zeneletöltést sem él túl a mobilinternetem. Katasztrófa, de végső soron ennyi nyafogás elég is lesz... mármint a kifakadás részéről, hiszen nem szeretném egy nyilvános oldalon trágár szavakkal illetni az ilyen méregdrága vackokat, amik még ennyit sem bírnak ki!
   Lényeg a lényeg: A számlabefizetésig nem használhatom a saját internetemet!
   Felháborító az egész komolyan mondom...
   Na, de akkor térjünk a lényegre.
   Jelenleg az édesapám internete segítségével lépek veletek kapcsolatba, hogy életjelet adhassak magamról és megosszam veletek a tré ügyletemet. A krízis ideéig Word-be írom meg a fejezeteket és majd, ha lesz rá lehetőség ígérem, hogy azonnal közzéteszem őket! Merem remélni, hogy a drága olvasóim a szünet után is velem maradnak és visszatérnek, mert nélkületek nem tudom, hogy mihez is kezdenék... kérlek, bízzatok bennem, irtózatosan hálás lennék érte!
   Nagyon sajnálom azoktól, akik néha bekukkantottak a szerény kis blogomba... bocsánat, hogy ilyen felelőtlen voltam, mert így egy ideig nem fogok tudni részt feltenni! Tehát a blog körülbelül a hónap végéig szünetelni fog, hacsak nem történik valami varázslat és valami égi csodának köszönhetően feltöltődik az egyenlegem... de ennek nem sok az esélye.
   Még egyszer sajnálom ezt a kis zűrt, igyekszek mindent rendbe hozni!
Love my Blogreaders:
Nadia
PS: Remélem, nektek sokkalta jobb lesz mint nekem...

  

3 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Sajnálom, hogy ez történt. De meglehet érteni, és el is lehet fogadni az érvet. Előfordul az ilyesmi, bárkivel megtörténhetett volna. :)
    Remélem, hogy hamarosan újra visszatudsz majd jönni hozzánk. :)
    Én várni foglak. Mert megéri. :)

    Üdv: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Drága Nadia!
    Ne értékeld alá a blogodat,mert meglátod,ehhez is majd egy tucat komment jön. :)
    Ez teljesen érthető indok,szóval nincs miért magyarázkodnod. :)

    VálaszTörlés
  3. Drága Nadia,

    Köszönöm!
    Azt semmiképp, hogy szünetet tartasz, epekedve várom a következő bejegyzésedet. Köszönöm, hogy értelmet adtál a szünet szónak. A legtöbb bloggerina kitalálja, hogy márpedig neki nincs elég ideje, nincs ötlete, nincs ihlete, várjanak csak az olvasók. Szünet, aztán pedig természetesen zárás. Te viszont elénk álltál egy összeszedett indokkal, hiszen tényleg, egy írónak akkor kéne szünetet tartania, ha nem tud, képtelen írni, szervizben van a gépe, gond van az internettel és hasonlók. Köszönöm! :)
    Egyébként pedig átérzem a helyzeted, régen volt olyan internet a gépemen, amit a hónap végére mindig belassítottak... maga volt a tragédia!
    Szóval várom már, hogy minden rendeződjön, addig is:

    Millió puszi,
    Bia

    VálaszTörlés