Home Chapters Characters About The Book

Help!



Dear Readers!
   Először is leszögezném, hogy nagyon, de nagyon sajnálom, amiért egy ilyen jelentéktelen bejegyzéssel fordulok hozzátok, amikor még arra sem vettem a fáradtságot, hogy feltegyem a negyedik fejezetet! Ezt természetesen rendkívül szégyellem, de kivételesen a segítségetekre lenne szükségem egy szavazással kapcsolatban.
   Szerintem nem titok, hogy indultam egy blogversenyen a Kreativitás Határai című blogon, ahol jelöltettem szerény személyemet a Legjobb Író kategóriában is. Nem tudom, hogy ezt milyen felindulásból tettem, de jelen esetben nem is ez lenne a leglényegesebb dolog. Tehát, a versennyel kapcsolatban pedig az oldal bloggerinája egy szavazást indított, amiben nektek kell eldöntenetek, hogy kit tartotok a legjobbnak a felsoroltak közül. Na, szóval erről lenne szó.
   Természetesen egyikőtöktől sem várok el semmit, ennek ellenére örülnék neki, ha bekukkantanátok az oldalra és bepipálnátok a nevem melletti kis kockát. Rendkívül hálás lennék érte nektek!
   A résszel kapcsolatban pedig annyi, hogy hamarosan azt is közzé fogom tenni!
   Addig is merem remélni, hogy egyikőtök sem megy olyan messzire :)
Love ya:
Nadia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése